SZYCIE NA ZAMÓWIENIE

Ludzie nie są wycięci z szablonów – o tym zawsze przypominamy na spotkaniach biznesowych.
Aby Państwa pracownicy mogli czuć się komfortowo i jednocześnie dobrze prezentować w swoich uniformach służbowych, opracowaliśmy następujące formy współpracy:

PRET-A-PORTER

Odzież szyta jest według szablonów FASHION DESIGN zgodnie z zamieszczonymi na stronie internetowej tabelami rozmiarów. Dopasowanie uniformów ogranicza się do podstawowego dostosowania istniejących szablonów odzieży do sylwetki klientka – delikatne korekty w obwodzie klatki, pasa czy bioder. Długość rękawów / nogawek / spódnicy / sukienki dopasowywana jest indywidualnie.
Nie ma możliwości ingerowania w konstrukcję wykroju takich jak np. zmiana rozmieszczenia guzików czy wykroju klap.

Cechy usługi:
– Wycena indywidualna uzależniona od wielkości zamówienia i wybranej tkaniny.
– Termin realizacji od 5 do 20 dni roboczych (w zależności od tkaniny wybranej przez klienta).
– Indywidualny dobór tkaniny, kolorystyki, dodatków, formy personalizacji (haft / nadruk / naszywka).

COUTURE

Na życzenie klienta opracowywany jest indywidualny projekt odzieży. Bazując na istniejących już formach FASHION DESIGN możemy zmieniać wykroje przesuwając kieszenie, zmieniając rodzaj klap, dekoltu, modyfikując rękawy lub też od podstaw stworzyć nową indywidualną formę z uwzględnieniem sugestii klienta.
Dopasowanie uniformów do sylwetki odbywa się tak, jak w przypadku usługi PRET-A-PORTER.

 

Cechy usługi:
– Wycena indywidualna uzależniona od stopnia skomplikowania projektu, wielkości zamówienia i wybranej tkaniny.
– Termin realizacji od 15 do 30 dni roboczych (liczony od dnia zaakceptowania przez klienta nowego projektu).
– Indywidualny dobór tkaniny, kolorystyki, dodatków, formy personalizacji (haft / nadruk / naszywka).

Jeżeli nie jesteście Państwo pewni, czy pracownicy poradzą sobie z określeniem rozmiarów uniformów operując jedynie tabelami rozmiarów i instrukcją zdjęcia miary – nie ma problemu – w takim przypadku wyślemy Państwu rozmiary odzieży do mierzenia. Koszt takiej usługi to 40 zł netto.

Jeśli:
– mimo otrzymania rozmiarów do mierzenia pracownicy wciąż nie są w stanie podjąć decyzji, który rozmiar jest dla nich odpowiedni,
– chcielibyście, by ktoś wymierzył pracowników i na miejscu skonsultował indywidualny dobór tkanin oraz dodatków,
– nie jesteście zdecydowani, którą usługę wybrać (PRET-A-PORTER / COUTURE):

Prosimy o kontakt:
kontakt@fashiondesign.com.pl
+48 607 139 355
oraz informację gdzie się Państwo znajdujecie i ile osób mamy wymierzyć. Prześlemy Państwu wycenę takiej usługi.